« У КРАЇНІ ПАРАЛЕЛОГРАНІЯ »
МЕТА: формувати пізнавальний
інтерес учнів до вивчення математики; математичних законів;
властивостей геометричних фігур;розкрити таємниці світу математики; розвивати
творчі та інтелектуальні здібності учнів; виховувати любов до математики,
бажання здобувати математичні знання
Сцена прибрана як палац
королівства Паралелогранії. На троні король Паралелограм 4, поряд крісло для
принцеси Математики.
Зал прибрано, як ярмаркову
площу: поділено на торгові лавки «Прямокутники», «Ромби», «Квадрати»,
«Жартівлива», які прикрашено геометричними моделями чотирикутників,
креслярських інструментів. За лавками стоять математичні менеджери:
консультанти-продавці.
В залі учні гімназії.
Ведуча:
Добрий день,дорогі друзі! Ми
щиросердно вітаємо вас на нашій зустрічі. Сьогодні ви будете свідками
найцікавішої боротьби за трон біля принцеси Математики. Багато залежить і від
вас, шановні вболільники. Від того,
наскільки активними ви будете і наскільки успішно виступатимете на
змаганнях вболільників в своє
задоволення або незадоволення діями команд і журі ви можете виражати оплесками.
Але в нашому змаганні не можна вигукувати з місця, свистіти.
Математикам пропонуємо
конкурси, а романтики будуть їх підтримувати своїми піснями, жартами, танцями.
Правила гри:
1) Кожен претендент на трон
Ерудита повинен прийняти участь у всіх конкурсах;
2) Дозволяється: думати,
проявляти знання і інтуїцію, кмітливість і ініціативу, веселість;
Забороняється: бути пасивним,
затримуватись з відповіддю;
Ведучий.
Хоч ти смійся, а хоч
плач
Не люблю отих задач.
А чому терплю невдачі?
Чому скаржусь на задачі?
-Чи задачник непутящий,
Чи таланту десь узять?
Та знайшов я спосіб кращий
– Тільки відповідь читать.
Ви учіться, хто бажає!
Я б здоров’я не втрачав.
На умову не зважаю.
Раз – помножив, два – додав.
Подумаєш, математика!
Не така вже велика пані!
Без неї всі науки обходяться.
І чому її називають царицею
наук?
Ніяк не зрозумію!
Може ти мені поясниш?
Ведуча.
Якщо хочеш досягнути
У житті своїм вершин,
Математику збагнути
Мусиш тонко, до глибин.
Калькулятор і комп’ютер,
Хто сьогодні їх не зна?
Та за пояс їх запхнути
може світла голова.
Якщо хочеш бізнесменом
після школи, дуже, стать,
Аксіоми й теореми
Мусиш добре пам’ятать.
Якщо лікарем ти станеш,
То колего, тут затям:
Коли десь помилишся
Хтось поплатиться життям.
Не кажу про космонавтів,
Вчителів і моряків...
-Та коли чогось не знав ти,
Час це вивчити настав.
Не махай на все рукою,
Не лінуйся, а учись!
Бо чого навчишся в школі,
Знадобиться ще колись!
Ведучий.
Ой, ой, ой! Так і побіг вчити
математику! Звучало гарно, але не переконливо. Якась суха ця наука! І, на мою
думку, майже нікому не потрібна!
Ведуча.
То це математика суха і непотрібна? Ти думаєш,
що говориш? Без знань математики не можна зрозуміти ні основ сучасної техніки,
ні того, як вчені вивчають природні і соціальні явища. Недарма Песталоцці
стверджував, що рахунок і обчислення – основа порядку в голові.
Ведучий. Це ще в якій голові?
У моїй голові починається каламбур, як тільки я починаю займатися математикою.
Ведуча. Бачу, ти в корені не
розумієш ні краси, ні призначення цієї науки. Спробую тебе переконати, що
математику в школі сумлінно вчити потрібно. Адже без неї жодна наука не
обходиться. Запрошую тебе в цікаву подорож до країни Паралелограмії. Там на нас
чекають король Паралелограм 4 та принцеса Математики
На сцені.
Принцеса вередує: Сумно мені!
Нудно мені! Самотньо мені! Я марнію, мені завжди хочеться пакати! Батечку, ви
король чи не король? Я принцеса чи не принцеса?
Король: Принцеса , моя
голубко, принцеса! Ось і свідоцтво є – ти принцеса! Ну не плач, серце моє
кров’ю обливається, коли ти плачеш. Хочеш в солярій тебе звожу?
Принцеса: Татусю! Знови
ви… Не хочу я в ніякий солярій. Я, веселитись хочу, подобатися хочу!
Король: Дочка веселитись
хоче! Другий міністре швидше сюди!
2-й міністр: З того часу
як в королівстві скоротили ставку першого міністра зовсім немає спокою. ( до
короля) Слухаю Ваша величність.
Король: Дочка веселитись
хоче. Якщо нічого не придумаєш, скорочу ставку другого міністра, будеш третім.
2-й міністр: Можу
наречених запропонувати.
Король: А хто там у тебе
є?
2-й міністр: Та є декілька
красивих. Приховав. Для принцеси.
Принцеса: Не хочу
красивого. Скучно. Ерудованого хочу. І друзів хочу. Веселитись хочу.
Король: Е-ру-до-ва-но-го?
Е-ру-до-ва-них?! ( дивиться на міністра)
2-й міністр: Зараз це
дуже модно. Погоджуйтесь, що небудь придумаємо, але це великий дефіцит.
Принцеса: Хочу!
Дістаньте! В інших королівствах , в інших школах всі ерудовані, а в нашій одні
красиві.
Король: А як же ми це
узнаємо, ерудовані вони , чи всього- навсього лише красиві?
Принцеса: Тестування
проведемо. В закордонії всі тестовані!
Король: (дивиться на
міністра) Протестувати! Пробне тестування провести!!!
2-й міністр: Добре. Що
небудь придумаємо. Я почитаю оголошення в газетах. Подзвоню в центр тестування
і попрошу допомоги. (Виходить дзвонити).
Король: Чуєш, дочко, все
буде зроблено.
Принцеса: Ура! Я все-таки
виберу собі сьогодні друга еррррудованого і друзів-розумників! Самих, самих
ерудованих! (входить міністр)
2-й міністр: Наказ
виконують. В шкільному залі сидять прекрасні та розумні хлопці та дівчата.
Будемо вибирати серед них.
Король: Та вони ж
не царської крові.
Принцеса: Зате
молоді, гарні та й розумні. Мені з ними не буде сумно.
Король: Бачиш дочко. Все
зроблено для тебе.
2-й міністр: А ще в залі
є компетентна комісія по вибору самих ерудованих.
Принцеса: Ура! Будемо
конкурси проводити! Дискотеку влаштуємо!
Король: Так, так.
Математичні пісні та танці!
Ведучий: “Указ його
Величності Короля країни Паралелограмії.
Його Величність Король
Паралелограм 4 оголошує конкурс на звання найкмітливішого мешканця королівства.
Це звання буде присуджено тому, хто найшвидше, найкраще, найправильніше
відповість на всі запитання його конкурсів. А ще вміє співати, грати,
танцювати, жартувати”.
Указ підписали: Його
Величність Король Паралелограм 4 і Другий міністр, який зве себе «Опуклий
чотирикутник».
Ведуча.
Щоб пройти в тронний зал на
математичний карнавал, ми маємо пройти певні випробування, прийняти участь у
конкурсах, позмагатися у почутті гумору, вмінні танцювати
по-математичному,показати математичні моди та багато інших конкурсів на
спритність, кмітливість.
Конкурси проводить Другий
міністр та ведучі.
Перша перепона на шляху у
тронний зал королівства.
Розминка для Всезнайків із
залу.
1. Супутник Землі робить один
оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт за 100 хв. Як це пояснити? (1 год 40 хв =
100 хв).
2. Із Хмельницького до Києва
вийшов поїзд зі швидкістю 60 км/год, а з Києва до Хмельницького вийшов поїзд зі
швидкістю 60 км/год. Який з поїздів буде дальше від Хмельницького в момент
зустрічі? (На однаковій відстані).
3. Який знак потрібно
поставити між двома двійками, щоб отримати число більше 2 і менше 3? (2,2
(кому)).
4. У пастуха 100 овець. Всі
крім 10 втекли від нього. Скільки овець залишилося? (10).
5. Один кут ромба 50
градусів. Які його решта кутів?
6. Як відомо, діагоналі
прямокутника рівні. Якщо сторони прямокутника стануть рівними, що станеться з
діагоналями?
Учні, які дають правильні
відповіді, отримують відзнаку Всезнайки.
Другий міністр
Друге випробування. Чи є
серед вас поети, декламатори віршів? Присвятіть їх принцесі
Учень
“Ода принцесі Математиці”
Ти визнана давно главою всіх
наук –
Потрібна нам ти скрізь,
завжди і всюди.
Без математики ми нині як без
рук.
З тобою з казки дійсність
творять люди.
Освоївши тебе – рвемося у
політ.
Створили вже розумні ми
машини,
Штурмуємо космічний світ
І різних фактів визнаєм
причини.
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо
На благо будівничого народу.
До різних ми наук охочі
Нехай ведуть нас до вершин.
Та зараз ми сказати хочемо:
Наш математиці уклін!
Ведучий
«Мої арифметичні музи!
Між нами нерозривні узи …
Із збірника сонетів
Дивергилія Паралелограмського
Великою популярністю
користується в Паралелограмії мат поезія, тобто вірші з математичним змістом.
Ознайомтеся з деякими зразками творчості відомих паралелограмських мат -поетів.
1
Паралелограм – це дивне місто
Він із своїм характером та
змістом
Там сумі двох кутів дорівнює
один
Знайти усі кути за декілька
хвилин
2
До однієї із сторін прилеглі
ці кути
Я б зміг про бісектриси їх
усе розповісти
На них чекає вже давно наш
справедливий суд
Але не можуть довести який
між ними кут
Учасникам змагань та поетам
Принцеса роздає паралелограми за правильні відповіді на запитання.
Загадки «Заморочки з бочки».
Загадки читають учні.
1. Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні … (цифри)
2. Чисел натуральних в світі
є багато,
З них число найбільше не
можна назвати
Найменше ж знати всім
годиться,
І це звичайно … (одиниця)
3. На число це, знайте діти,
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з … (нулем)
4. Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте … (задачі)
5. По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія … (пряма)
6. Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму –
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться … (лінійка)
Остання загадка. Відповідає,
хто швидше підніме руку.
7. В навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
(підручник)
Хто не був у
Паралелограмському зоопарку, той не бачив У Піфагорії найцікавішого. Дійсно, де
ще зустрінеш таких екзотичних тварин?
На екран проектуються
відповідні
слайди
Ось паралелозавр бігає по
периметру паралелограмської клітки. А у басейні дуже паралелограмської форми
мешкає гіпотенузотам. Плаває з кута в кут по діагоналі.
Другий міністр. Чи є серед
вас рицарі. Запрошую вас на “Математичний бій”.
Учні змагаються в знаннях
означень властивостей, ознак паралелограма, його видів.
1.
В країні
Паралелограмії - король Паралелограм. Який він? Охарактеризуйте його.
2.
А родичі короля –
Прямокутники. Скажіть, що ви про них знаєте?
3.
В країні багато
заможних молодих женихів для принцеси Ромби. Розкажіть про них.
4. А молоді Квадратики вчаться бути гідними жителями
країни. А що ви про них розкажете.
За повні та правильні
відповіді учасники змагань отримують відзнаки країни.
Зі сцени вередує Принцеса.
Принцеса.
Цікаво, розумно. Проте вже
сумно. Може хто вміє веселити?
Другий міністр
Оголошую співаків. Виходьте
талановиті співаки. Ми слухаємо ваші пісні.
Виступають учні.
Другий міністр
Молодці. А може серед вас є
художники. В них, як відомо, прекрасне відчуття форми. Підійдіть до столу.
1). Із закритими очима
відгадайте назви інструментів з геометричного набору. (косинець, лінійка,
транспортир, циркуль)
2) Відгадайте на дотик моделі
з родини паралелограмів
3). А тепер доведіть, що ви -
справжні художники. Підійдіть до дошки. Із закритими очима, малюючи обома
руками, зробити одночасно два малюнки паралелограма та квадрата.
4) Використовуючи геометричні
фігури (трикутник, коло, квадрат, прямокутник, відрізок) побудувати
математичного хлопчика.
Поки художники малюють на
екран проектуються фотографії із шкільного життя. Звучить музика
Учасники конкурсу художників
отримують відзнаку Паралелограмії
Ведуча
Математики люблять жартувати.
Отож переднами з’ясовують, що важче – алгебра чи геометрія?
Дивіться сценку "Що
важче?"
І частина
(Виходять два учні)
- Як ти вважаєш, що важче –
алгебра чи геометрія?
- Я думаю (дістає підручник,
зважує), що геометрія.
- А на мій погляд, алгебра
важча.
- Та ні, геометрія важча!
- А давай перевіримо.
(Б’є другого по голові
підручником з геометрії).
-Ти що робиш?
- Як що? Експеримент
проводжу. Це була геометрія. А тепер спробуємо алгебру.
(Б’є підручником алгебри.)
Ну, то що важче?
- Алгебра…
- От бачиш!
ІІ частина
(Бабуся звертається до онука
– другого учня, який грав у частині І .)
- Ох, онучку чого ти такий
сумний? Може захворів?
- Та ні… Просто від алгебри
голова розколюється…
- Ох ти, сердешний… Та невже
в школі нічого легшого від алгебри немає?
- Є і легше… Геометрія,
наприклад.
Ведуча
Звичайно, питання про те , що
легше – алгебра чи геометрія, -кожний вирішує для себе сам і, сподіваємося, не
таким методом, як у жартівливій сценці.
Ведуча
Перед входом в королівський
палац країни Паралелограмії (перед сценою) стоять учасники. Щоб пройти в палац
їм треба дати правильну відповідь на запитання стражі:
1.
Хто був автором
першого "підручника" з геометрії? (Евклід)
2.
Якими словами
Евклід закінчував кожне доведення? ("Що і треба довести".)
3.
У давнину було
прислів’я: "Не клянися ім’ям учителя, а наведи доведення". Згадай
вчених стародавньої Греції і назвіть ім’я учителя, про якого йдеться.
(Арістотель.)
4.
Число ¶ ще
називають архімедовим числом. Наступне запитання теж стосується Архімеда – вченого
і винахідника. Прошу винести предмет на сцену! Ви бачите м’ясорубку. Головна її
частина – "гвинт Архімеда". Його винайшов Архімед більше ніж 200
років тому, але придумав його не для м’ясорубки. А для чого? (Для перекачування
води на поле.)
5.
У перекладі з
грецької мови це означає "та , що поділяє навпіл". Про що йдеться?
(про бісектрису)
6.
У нас були
запитання про стародавню Грецію, а зараз звернемося до стародавнього Єгипту.
Символом справедливості вважається там страус. Чому? (пір’їна страуса має однакову
ширину по всій довжині.)
7.
Це відбулося
рівно 900 років тому, у 1101 р. Король Англії Генріх І звелів виміряти відстань
від кінчика його носа до кінця середнього пальця витягнутої руки. За цією
міркою було виготовлено зразок офіційної англійської одиниці довжини. Назвіть
цю одиницю. (ярд)
8.
У якого
трикутника один кут дорівнює сумі двох інших? (прямокутного)
9. Увага! Чорна скринька!
У скриньці чотирикутник. Саме
про такий чотирикутник один математик написав, що він задалеко зайшов, дуже
полюбляючи порядок. Який же чотирикутник у скриньці? (квадрат)
Ведуча
Назва нашого слідуючого
випробування “Мова і математика”.
Великий фізик Уілрад Гіббс
(1839-1903) був дуже замкнутою людиною і, звичайно, мовчав на засіданнях ученої
ради університету, в якому він викладав. Але на одному з засідань цієї ради,
коли вирішувалося питання про те, чи приділяти в нових навчальних програмах
більше місця математиці чи іноземним мовам, він не витримав і виголосив
промову: "Математика - це мова!" - сказав він.
Ведучий. Це вже занадто! Плутаєте,
шановна ведуча! Що спільного між мовою та математикою?
Ведуча. Нічого дивного тут
немає. Адже математика – це мова.
Ведуча.
Навколо себе подивіться
І до предметів придивіться,
Які з них до вас подібні,
Назвіть нам, будьте добрі,
діти.
Що дуже схоже із нулем
Що має форму одиниці?
А прямокутника? Квадрата?
Назвіть предмети із
оточуючого середовища, якімають форму нуля, одиниці, квадрата, прямокутника.
(Учні називають предмети, що
мають названу форму; хто назве більше отримує відзнаку країни Паралелограмії
Наприклад. Буква о: обруч,
колесо, обручка, бублик; літера і: ціп, палиця, цвях, журавлиний ключ.
Учасник
Послухайте легенду замків
Це сталося тоді, коли на
далеких схилах Скелястих гір панував холодний і могутній північний вітер Норд,
єдиною гордістю і радістю якого була його красуня дочка Ізольда. І треба ж було
такому трапитися, що гуляючи в горах, Ізольда зустріла юного піфагорського
короля і закохалася в нього. Він теж покохав красуню Ізольду. Довго вмовляла
батька дозволити Перпендикуляру 1 побудувати замок проти їх льодового палацу і
нарешті той погодився, але при умові, що король відгадає Велику Таємницю . Яка
не важка була задача, та любов юного короля сильніша всіх перешкод, і він
розгадав таємницю. Вже давно пішов із цих країн Норд, але стоять один проти
одного два білокам’яних замки і з’єднує їх міст кохання.
Учень
«Карнавал»
На карнавал, на карнавал,
Ми вас запрошуєм на бал,
Сьогодні бал незвичний,
Це карнавал математичний,
І хай сьогодні від душі
Радіти будемо усі
У цьому залі на нашому балі,
На веселому карнавалі.
Другий міністр
Ось стоять хлопці з коронами
з певними фігурами, слід розставити їх по ієрархії нашого королівства
Паралелограмії (паралелограм на першій лінії, за ним прямокутник, ромб та
квадрат).
Виходять під музику учениці в
платтях із геометричними фігурами. Демонструють вбрання (показ математичних
мод). Слід попарувати їх. Звучить музика.
Другий міністр
Оголошую бально-карнавальні,
математичні танці. Учні танцюють.
Принцеса зі сцени.
Принцеса
А хто вміє інших танців танцювати,
заходьте у тронну залу. Я хочу побачити ваших танців.
Ведуча
Сьогодні, як ви вже
здогадалися, ярмарок у залі незвичайний - математичний. Запрошую вас в цікаву
подорож по нашому ярмарку.
Хто відповідає на поставлене
запитання отримує відзнаку країни Паралелограмії.
Інцсенівка «Паралелограми в
«Наминайко»
1 учасник
Дозвольте! Пропустіть! Хочу
купити паралелограмську булочку без здачі, поки перерва.
2 учасник
Дивіться, який знайшовся!
Здачі йому не треба! Гадає, якщо у нього протилежні кути рівні, так все йому
дозволено!
1 учасник
Помовчав би краще, недогризок
паралелепіпеда. Подумаєш, паралельні сторони у нього рівні, а подивишся, так
рік теорем не доводив!
3 учасник
Подумаєш які круті! В мене
кути при одній стороні в сумі дорівнюють 180 градусів, але ж я не виставляюся,
а скромно себе веду
4 учасник
Та припиніть свої суперечки.
В мене самого протилежні сторони паралельні і рівні, та й посвідчення в мене є,
але ж стою, нікуди не лізу.
Ведуча
Чого тільки не почуєш у
черзі. Розберіться в наведеному обміну думками, чи містяться там всі ознаки
паралелограма
1-й продавець
Моя лавка рахункова -
Прямокутникова,
чітка, вміла і сувора.
Праця тут іде завзято,
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати,
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим з відповіддю бути.
Сторони прямокутника - 3см і
7см. Чому дорівнює площа цього прямокутника?
2-й продавець
Добрий день, шановні гості!
Прошу завітати до моєї лавки
Квадратної
Подивіться на цю таблицю.
Це таблиця народних мір маси.
(таблиця проектується на
екран)
Народні міри маси:
золотник 4г
гривня 400г
пуд 16кг
корець 1ц
ласт 32 пуда
жилетка 25 кг
фунт 400г
Ними користувалися наші діди
і прадіди. В нашій країні ввели нову грошову одиницю – гривню. В давнину гривня
була вагою і грошовою одиницею.
Це був злиток срібла, вага
якого 1 фунт. Майже 200 років тому гривню почали розрубувати, новий злиток
одержав назву – рубль.
Пуд введено у 12 столітті,
означає «вага» або важкий. Прочитаємо таблицю разом.
1-е завдання для розумників:
Брусок має форму квадрата із
стороною 5см. Скільки важить такий брусок, якщо кожна його частинка з площею в
квадратний сантиметр важить 1 гривню?
3-й продавець
Лавка в мене Ромбова
В кого свіжа голова.
Підходьте мерщій сюди
Й вигравайте мої призи.
Завдання для учасників.
Ось ця фігура - прямокутник з
однаковими сторонами. Чи має вона право бути у Ромбовій лавці?
4-й продавець
Моя лавка жартівлива,
І весела, і кмітлива.
Ви не обминайте,
Жартувати починайте.
1-е завдання «Жарт – задачі»:
1) Котру годину покаже
годинник, коли він б’є 13 разів?
2) Скільки речей можна
покласти в порожню валізу квадратної форми?
3) Три, три та три. Що
отримаєш?
4) Що важче 6 пуд пір’я чи
пуд заліза?
5) Коля, ідучи до гімназії,
затрачає на дорогу 10 хвилин.Скільки часу він затратить , якщо піде разом з
Толею?
6) В парку 12 лавочок. 7
пофарбували . Скільки лавочок стало в парку?
7) Один водій міста Києва не
взяв із собою водійських прав. Був знак одностороннього руху і він почав
рухатися в протилежному напрямку. Поліцейський побачив це, проте його не
зупинив.Чому?
8) Що можна приготувати, а з’їсти - ні?
9) Відомий фокусник говорить, що він зможе поставити пляшку в центрі
кімнати і влізти в неї. Як це?
На ярмарку без жартів
неможливо. Тому слухаємо анекдоти про нас.
Один раз Давіда Гільберта
запитали про одного з його колишніх учнів. - Ах, це-той? - згадав Гільберт. Він
став поетом. Для математики в нього було занадто мало уяви.
Зустрів хлопець дівчину та й
каже:
·
Дівчино, дівчино,
Скажи телефон свій, я запам’ятаю
Дівчина йому:
-Ну запам’ятовуй, математик:
вісімдесят дев’ять мільярдів сто двадцять сім мільйонів сімдесят чотири тисячі
сто сорок три.
В школі на прибиранні
території:
- Так, дорогі учні,
математики є?
- Так, я!
- Чудово! Бери лопату, підеш
корені добувати.
В дитинстві мати забороняла
мені розмовляти з невідомими. Тому тепер рівняння я розв’язую мовчки.
Математика запитали:
– Чи є крила у слона?
– Є, – відповів він, – але їх
довжина дорівнює нулю.
Розмовляють друзі
Гена, чому ти не виходиш у
двір до нас пограти?
- Не можу, у мене дуже
строгий батько. Коли він робить мої домашні завдання з математики, я змушений
знаходиться при ньому невідлучно!
На уроці геометрії
- Тому, хто піде першим до
дошки, поставлю на бал більше.
- Йду! Ставте мені трійку!
Вчителька математики до учнів
:
-Отже, мої юні партизани -
починаю допит по минулій темі: Ознаки паралелограма…
Марія Миколаївна запитує у
Миколки:
-Ти чому спізнився? -
- По дорозі в школу на мене
напали бандити й пограбували
-І що ж вони в тебе взяли?
- Зошит з алгебри із домашнім
завданням
Принцеса Математика
На ярмарку веселому ми
побували,
Задач багато розв’язали.
Всі, хто отримав відзнаки
моєї країни, запрошую до тронної зали. Я бачу серед вас багато ерудованих
хлопців та дівчат. Будьте моїми друзями
Король
Ми прощаємося з вами, але не
з математикою. Математика настільки важлива і потрібна людям, що її ви будете
вивчати ще не один рік. Бажаю вам успіхів на цьому довгому і цікавому шляху!
Немає коментарів:
Дописати коментар