Meта
і oсновний зміст
роботи.
Формування шахово-ігрової та шахової компетенції у
дітей та підлітків. Розвиток сенсорних, інтелектуальних, творчих здібностей у
дітей, розвиток психічних процесів(мислення, пам'яті,уваги), засвоєння дітьми
основних шашкових і шахових
понять та правил, формування
у дітей позитивних якостей характеру (наполегливість, зосередженість, цілеспрямованість),
формування
стійкого інтересу до інтелектуальних ігор, допитливості та потреби в набутті
нових знань. Пропоганда шахів, підвищення майстерності юних шахістів, виявлення
талановитих дітей та включення їх до складу
збірної гімназії.
Створення спокійної атмосфери,
доброзичливості та взаєморозуміння.
План роботи гуртка.
Перше півріччя.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Кількість
годин
|
Дата
|
1.
|
Вступне
заняття.
|
1
|
|
2.
|
Історичний
опис.
|
1
|
|
3.
|
Лінійний
мат.
|
1
|
|
4.
|
Шахова
дошка та функції фігур.
|
1
|
|
5.
|
Лінійний
мат (гра в парах).
|
1
|
|
6.
|
Рішення
простих комбінацій.
|
1
|
|
7.
|
Mат
ферзем, мат турою.
|
1
|
|
8.
|
Вправи
на увагу, пам'ять.
|
1
|
|
9.
|
Mат
ферзем, мат турою (гра в
парах).
|
1
|
|
10.
|
Елементарні закінчення.
|
1
|
|
11.
|
Елементарні закінчення (гра в парах).
|
2
|
|
12.
|
Рішення
мату в один хід.
|
1
|
|
13.
|
Рішення
мату в один хід (гра в парах).
|
2
|
|
14.
|
Рішення
мату в два ходи.
|
1
|
|
15.
|
Рішення
мату в ва ходи (гра в парах).
|
1
|
|
16.
|
Рішення
етюдів.
|
1
|
|
Друге півріччя.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Кількість
годин
|
Дата
|
1.
|
“Тура
проти тури”.
|
1
|
|
2.
|
“Слон
проти слона”.
|
1
|
|
3.
|
“Тура
проти слона”.
|
1
|
|
4.
|
“Слон
проти тури”.
|
1
|
|
5.
|
“Чарівний
світ комбінацій”.
|
1
|
|
6.
|
Нічия
та її різновиди.
|
1
|
|
7.
|
“Ферзь
проти ферзя”.
|
1
|
|
8.
|
“Ферзь
проти слона і тури”
|
1
|
|
9.
|
“Кінь
проти коня”.
|
1
|
|
10.
|
“Король
проти пішаків”.
|
1
|
|
11.
|
“Розв'яжи етюд, відгадай загадку”
|
3
|
|
12.
|
Найпростіші
тактичні прийоми.
|
1
|
|
13.
|
Гра в
парах.
|
2
|
|
14.
|
“Чарівний
світ комбінацій”.
|
3
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар